سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

95/12/10
9:0 ع

بازی آنلاین فوتبال خیابانی نقد و بررسی CITY STREET SOCCER

بازی آنلاین فوتبال خیابانی نقد و بررسی CITY STREET SOCCER

فوتبال خیابانی از آن بازی هایی است که هر زمان که اسم آن را می شنویم خاطرات کودکی مان برای مان زنده می شوند. نامی که فوتبال بدون قانون یا قوانین بچه گانه را به یاد ما می آورد.

بازی اندرویدی که قصد معرفی آن را داریم هم تقریبا مثل نام آن از هیچ گونه قانونی در بازی سازی پیروی نمی کند قوانین زیر پا گذاشته شده بازی سازی که گاهی اوقات باعث دست و پاگیر شدن بازی ساز ها می شوند.

city-street-soccer-quick-match-screen

صفحه شروع بازی

برای اولین بار که بر روی آیکون بازی کلیک کنید و بخواهید وارد آن بشوید با صفحه ی بالا که کاربرد آن هم معلوم نیست روبرو می شوید صفحه ای که شاید قرار بوده بجز یک دکمه Quick Match دکمه های دیگری هم داشته باشد یا شاید هم سازندگان آن در آینده قصد اضافه کردن بخش هایی به فوتبال خیابانی داشته باشند ما که متوجه این قضیه نشدیم اگر شما متوجه شدید داستان را به ما هم بگویید.

city-street-soccer-start-screen

صفحه انتخاب تیم ها

در این صفحه شما می توانید بین 8 تیم حاضر در این بازی یکی را برای خود و یکی را هم برای کامپیوتر انتخاب کنید که 8 تیم حاضر در این بازی عبارتند از آمریکا، نیجریه، آرژانتین، آلمان، اسپانیا، فرانسه، برزیل، انگلستان. البته انتخاب هریک از این تیم ها به جز رنگ لباس هیچ فرقی برای شما نخواهد داشت که این هم چیز عجیبی است.

city-street-soccer-game

صفحه بازی

بعد از انتخاب تیم ها و زدن دکمه شروع بازی، بازی شروع می شود. به احتمال زیاد شما هم در ابتدا مثل ما گیج خواهید شد که چطور باید بازی کرد ( که آن هم به خاطر نبود آموزش در بازی است) اما پس از چند ثانیه کنترل بازیکنان را در دست خواهید گرفت.

در مورد کنترلر های بازی باید گفت که آنها به خوبی در دوطرف صفحه جا گرفته اند و کنترل کاملی را نسبت به بازی در اختیار شما قرار می دهند که دکمه A برای شوت و تکل و دکمه B برای پاس دادن هستند.

از نظر گرافیکی هم بازی با توجه به این که از موتور بازی سازی Unity استفاده کرده است می توانست گرافیک بهتری داشته باشد ولی به هر حال گرافیک بازی پذیرفتنی و نسبتا راضی کننده است.

هوش مصنوعی بازی هم یکی دیگر از نکات بد بازی است به طوری که پس از چند دقیقه بازی کردن هوش مصنوعی بسیار ضعیف حریف شما را شاید عصبانی بکند و شاید هم بعد از مدتی بازی کردن سر کار گذشتن بازیکنان بی هوشی (!!!) که در برابرتان ایستاده اند برای شما جذاب باشد.

city-street-soccer-walls

محیط بازی city street soccer

در این بازی مانند بازی های بسیار بزرگ مانند FIFA و PES دیگر خبری از انتخاب ورژشگاه و شرایط محیطی بازی نیست و شما همواره در محیطی یکسان بازی خواهید کرد که شاید بعد از مدتی برای شما خسته کننده بشود. بازی آنلاین فوتبال خیابانی البته صداهای محیطی که در این بازی به کار رفته به نوع خود جالب هستند که می توانند کمی از خستگی شما در حین بازی بکاهند.

از نظر گیم پلی شما به واقع در حال بازی کردن یک فوتبال خیابانی خواهید بود فوتبالی که در آن اوت و پنالتی و حتی داور معنای خاصی نمی دهند و شما برای انجام هر کاری در آن آزاد خواهید بود. البته نوار سبز رنگی هم در بالای سر هر بازیکن قرار دارد که به ظاهر نشان دهنده قدرت بازیکن هستند که به هنگام تکل زدن به رنگ قرمز تغییر می کنند و ظاهرا کاربرد دیگری هم برای آنها تعریف نشده است.

در کل می توان گفت که بازی فوتبال خیابانی city street soccer بازی بسیار ساده ایست که طبق گفته ی سازنده ی آن کاربردی به جز پر کردن وقت های بی کاری برای شما نخواهد داشت و می تواند چند ساعتی شما را در حال و هوای فوتبال خیابانی قرار بدهد.

این بازی تنها برای سیستم عامل اندروید آماده شده است که از طریق زیر قابل دانلود است.



ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ