سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

95/1/7
10:39 ص

توسعه‌دهندگان: عنوان Mass Effect Andromeda و بازی خیره کننده

توسعه‌دهندگان: عنوان Mass Effect Andromeda و بازی جدید ما خیره‌کننده است

به‌نظر می‌رسد دو بازی جدید استودیوی بایوور در کنار یکدیگر منتشر خواهند شد. آلیستر مک نالی (Alistair McNally)، طراح هنری بازی‌های این استودیو در توییتر خود گفت عنوان Mass Effect Andromeda و بازی جدید بایوور خیره‌کننده به‌‌تظر می‌رسند. در ادامه با گیمفا همراه باشید.

بخشی از صحبت‌های آلیستر را در ادامه می‌خوانید که نظر خود را راجع به دو عنوان ذکر شده گفته است:

عنوان Mass Effect Andromeda را دیروز بازی کردم و امروز هم عنوان جدید بایوور را انجام دادم. هر دوی آن‌ها خیره‌کننده به‌نظر می‌رسند. امروز من یک تی‌شرت معمولی به تن دارم!

آخرین بخش از صحبت‌های او می‌‌تواند به چیزی که مک نالی در گذشته گفته بود مربوط باشد. او در هفته گذشته یک تی‌شرت در Game Developers Conference به تن داشت که نشان‌دهنده بازی جدید استودیوی بایوور بود و هیچ‌کس هم متوجه این موضوع نشد.

بازی جدید بایوور که در دفتر این استودیو در شهر ادمونتون (Edmonton) در دست ساخت است، سپتامبر سال 2012 (مهر ماه سال 1391) به‌طور رسمی معرفی شد. بایوور در رابطه با آن گفته بود  این عنوان قرار است با فن‌آوری‌های جدید گیمینگ ساخته شود که احتمالا با کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان هم ارتباط دارد و تاکنون منتشر نشده است.

الکترونیک آرتز که مالک استودیوی بایوور است، تاکنون جزئیاتی از تاریخ انتشار عنوان جدید بایوور در اختیار قرار نداده البته در اواخر پرسش‌هایی مربوط به اینکه بعد از تعطیلات الکترونیک آرتز چه برنامه‌هایی در ذهن دارد شده است و در پاسخ بلیک یورگنسن (Blake Jorgensen) به بازی‌های معرفی نشده اشاره کرد:

ما چیزهای زیادی داریم که هنوز از آن‌ها صحبتی نشده اما احتمالا شما آن‌ها را در 6 ماه آینده ببنید و اشاره‌هایی به آن‌ها می‌شود.

Mass Effect: Andromeda قرار بود در تعطیلات امسال منتشر شود اما به‌تازگی طی گزارشی تا سال 2017 تاخیر خورد. این عنوان چهارمین نسخه از این سری است و به‌نظر می‌رسد شخصیت اصلی آن Commander Shepard نخواهد بود.


  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ