سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
< 1 2 3

94/11/25
4:54 ع

تاریخ انتشار نسخه PC بازی NFS مشخص شد جدید

تاریخ انتشار نسخه PC بازی NFS مشخص شد

نسخه PC آخرین فرانچایز «NFS»، ماه مارس امسال عرضه خواهد شد. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه شوید.

نسخه PC در مقایسه با نسخه‌های کنسولی، پرفورمنس و عملکرد خیلی بهتری دارد که دارای فریم ریت بیشتر همراه با رزولوشن 4k خواهد بود. بازی همچنین دارای گزینه‌ای به نام سیستم انتقال قدرت دستی به موتور خواهد بود که به صورت به روز رسانی برای کنسول‌های PS4 و Xbox One همزمان با عرضه نسخه PC در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین بازی از کنترلر فرمان نیز پشتیبانی خواهد کرد. کنترلر فرمان‌هایی از جمله فرمان Logitech ،Thrustmaster و Fanatec. بازی با همه‌ی آپدیت‌ها و به روز رسانی‌هایی که برای بهبود نسخه‌های کنسولی در دسترس قرار گرفت، عرضه خواهد شد. 

نسخه PC بازی NFS پانزدهم ماه مارس امسال عرضه خواهد شد. اگر شما عضو EA Origin باشید میتوانید دهم مارس بازی را دریافت کنید. 




  

94/11/25
4:54 ع

Ubisoft سود بیشتری در کاربران Xbox One می‌بیند جدید

Ubisoft سود بیشتری در کاربران Xbox One می‌بیند

بر کسی پوشیده نیست که کنسول شرکت مایکروسافت در رقابت فروش سخت‌افزاری از رقیب خود بسیار عقب است اما به نظر می‌رسد در زمینه نرم‌افزار قضیه متفاوت است.

شرکت سونی که توانسته چیزی در حدود 2 برابر رقیب خود کنسول به فروش برساند، بنا به گزارش مالی یوبی‌سافت، موفقیت مشابه را در زمینه نرم‌افزار کسب نکرده است و نتیجه کاملا برعکسی مشاهده می‌شود. در گزارش آمده که طرفداران Xbox One برای بازی‌های خود بیشتر خرج می‌کنند.
اگر بخواهیم کمی بیشتر در گزارش Venturebeat جست‌وجو کنیم، به عدد 25 درصد سود بیشتر در اعضای هر کاربر Xbox One می‌رسیم. این به این معناست که هر نفر برای نرم افزار پول بیشتری خرج می‌کند و همین عامل باعث جذب بیشتر ناشران خواهد شد.
شاید دلیل این اتفاق را بتوان در اویل نسل جست‌و‌جو کرد. ناراحتی مردم از سیاست‌های اولیه Xbox One باعث شد تا قشر کژوال به سمت کنسول رقیب برود و حالا طرفداران وفادار مایکروسافت، پتانسیل فروش نرم‌افزاری بیشتری را خلق کرده‌اند.

در آخر گزارش هم نسبت فروش نرم‌افزار 51% به نفع PS4 ذکر شده که با تخمین‌های گذشته کاملا ناهم‌خوان است و از طرف دیگر فاصله‌ای به مراتب کمتر از گزارش مالی EA را نشان می‌دهد.

 


  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ