سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
< 1 2 3 >

94/11/25
5:0 ع

مایکروسافت: منتظر عناوین Cross-Buy بیشتری باشید جدید

 مایکروسافت: منتظر عناوین Cross-Buy بیشتری باشید


به نظر می‌رسد مایکروسافت به دنبال تبدیل کردن خرید بین پلتفرمی به یک قابلیت کنسولی است.

Cross-Buy که امکان خرید یک بازی بر روی یک پلتفرم و اجرای آن روی پلتفرم‌های دیگر را می‌دهد مدتی است توسط سونی روی Vita و PS4 اجرا شده و حالا مایکروسافت می‌خواهد سیستمی مشابه را برای PC و Xbox One پیاده کند. دیروز این شرکت با خبر عرضه بازی Quantum Break بر روی PC با استفاده از این قابلیت، جنجال زیادی به راه انداخت.
حالا در تویتر رئیس بخش Xbox، فیل اسپنسر، در این مورد سوال شده که آیا این رویه ادامه خواهد داشت و وسعت آن چقدر خواهد بود؟:

 
"ما به دنبال تبدیل این حرکت، به قابلیتی کنسولی هستیم"

او در ادامه اضافه کرد که این اقدام فقط مخصوص بازی‌های First Party نبوده و بازی‌های دیگری نیز از آن استفاده خواهند کرد.

در ماه‌های آتی شاهد عرضه Fable Legends هم خواهیم بود و ReCore را هم می‌توان عنوانی مناسب برای این موضوع دید.


  

94/11/25
5:0 ع

Spencer: ناراحتی عده‌ای بی‌دلیل است جدید

 Spencer: ناراحتی عده‌ای بی‌دلیل است


بخشی از طرفداران Xbox در پی انتشار خبر عرضه Quantum Break بر روی کنسول PC، خشمگین شدند و اعتراض خود را در شبکه‌های اجتماعی نشان دادند. حالا مدیر Xbox اطمینان خاطر داده که این حرکت ضربه‌ای به کنسول وان نخواهد زد.

او در دیشب در جواب کاربری خشمگین که گفته خوب پیش‌خرید خود را کنسل کرده است گفت:

 
"تو پیش‌خرید رو کنسل کردی چون دیگران هم قابلیت تجربه‌ی آن را روی ویندوز خواهند داشت؟"

اعتراضات در ادامه به صورت کلی به سه موضوع اشاره داشت: اول اینکه مایکروسافت آن‌ها را با تبلیغات غلط انحصاری‌هایی ترغیب به خرید کنسول کرده که بعد از مدتی از انحصار خارج شده‌اند. دوما بازی‌های انحصاری Xbox One کمی بعد بر روی PC قابل بازی خواهند بود پس دلیلی برای خرید کنسول وجود ندارد، و در آخر این حرکات نشان‌دهنده‌ی عدم سرمایه‌گذاری و حمایت کافی از این کنسول است.
اسپنسر در جواب این اعتراضات گفت:

 
" ما در طی 2 سال سیاست خود را تدوین و گسترش دادیم. ما همیشه سعی بر اشتراک اطلاعات در مورد بازی‌ها در کنفرانس‌هایی مثل GDC داشتیم و از طرف دیگر در حال گوش دادن به فیدبک طرفداران هستیم"

او در مورد نبود دلیلی برای خرید کنسول گفت:

 
"یک PC قوی قیمتی بسیار بیشتر از یک کنسول دارد. مردم کنسول می‌خرند چون از تجربه‌ی آن لذت می‌برند همان‌طوری که عده‌ای از تجربه‌ی PC."

و مایکروسافت به پشتیبانی خود از Xbox One ادامه خواهد داد:

 
" ما از سمت مدیریت کل بیشترین میزان حمایت ممکن را دریافت می‌کنیم، خیلی بیشتر از گذشته"

مایکروسافت معتقد است که امکان تجربه‌ی یک بازی برای مخاطبان بیشتر، یک بازی برد برد است چرا که باعث فروش بیشتر و سودآوری نیز می‌شود.
مطمئنن سیاست پویای مایکروسافت بر این محور است که استدیوهای وابسطه را به فروش بیشتر بازی‌ها ترغیب کند. سیاستی که پلتفرم Xbox را گسترش داد و PC و اسمارت فون‌ها زیر پرچم خود می‌آورد. مثال خوب آن بازی Fable Legends و Halo Wars 2 است.

اما تمامی این موضوعات، این سوال را به پیش می‌آورد که آیا بازی‌هایی مثل ScaleBound یا Gears of War 4 راه خود را به بازار PC باز خواهند کرد؟ Halo 5 چطور؟


  

94/11/25
4:59 ع

مدت زمان به پایان رساندن بخش تک‌نفره DOOM مشخص شد جدید

مدت زمان به پایان رساندن بخش تک‌نفره DOOM مشخص شد

در حالی که استودیو‌های «id Software» و «Bethesda» سخت مشغول کار بر روی ریبوتی (احیای دوباره) جاه‌طلبانه از یکی از سری‌های کلاسیک خود که در وهله اول باعث محبوبیت عناوین اول شخص تیراندازی در بازار‌های صنعت گیم گردید یعنی عنوان «DOOM» هستند، سوالی مبنی بر اینکه مدت زمان به پایان رساندن بخش تک‌نفره داستانی بازی چه میزان خواهد بود، ذهن طرفداران و هوداران بازی را به خود مشغول کرده‌است. حال طی پستی در توییتر «Bethesda» اقدام به پاسخ دادن به این سوال مطرح شده کرده‌است و به‌دنبال آن اعلام داشته‌است که کاربران برای به پایان رساندن بخش تک‌نفره داستانی بازی به‌طور متوسط به 13 ساعت زمان نیاز خواهند داشت، البته باید ذکر کرد که این مدت زمان اعلام شده کاملا بستگی به میزان درجه سختی انتخاب شده از طرف بازیکن نیز دارد. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه باشید.

 

باتوجه به زمان به پایان رساندن بخش داستانی عنوان‌های تیراندازی اول شخص اخیر و در مجموع نسل هشتم که به‌طور میانگین دربرگیرنده 3 تا 4 ساعت از وقت کاربر را هستند، این مدت زمان برای عنوانی همانند «DOOM» که از همین بازه‌زمانی نیز قول تجربه یک عنوان شوتر ناب و کلاسیک را به هواداران قدیمی و چه‌بسا جدید خود را داده‌است، نیز فوق العاده به‌نظر می‌رسد.

 

نسخه جدید سری «DOOM» در تاریخ سیزدهم ماه می (بیست‌وچهارم اردیبهشت‌ماه) به منظور عرضه روی پلتفرم‌های PS4، Xbox One و PC به معرض انتشار می‌رسد.

 

آیا برای برگشتن به جهنم و قتل‌عام شیاطین آماده‌اید ؟ آری، پس کمربند‌های خود را محکم ببندید; چراکه راه برگشتی در کار نیست.!


  

94/11/25
4:58 ع

Google نیز درحال ساخت هدست واقعیت مجازی است جدید

Google نیز درحال ساخت هدست واقعیت مجازی است

«Oculus Rift» ماه دیگر عرضه می‌شود، «Playstation VR» و «HTC Vive» نیز تا انتهای امسال عرضه خواهند شد، حال به نظر می‌رسد کمپانی بزرگ «Google» نیز می‌خواهد به دنیای واقعیت مجازی به طور گسترده‌تری وارد شود. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

به نقل از «The Wall Street Journal»، گوگل درحال کار بر روی دستگاهی متفاوت از هدست‌های واقعیت مجازی دیگر است، چیزی که نیاز به یک کامپیوتر، کنسول یا گوشی هوشمند ندارد و بدون سخت افزار دیگری قابل استفاده است. Oculus Rift که 600 دلار قیمت دارد به یک کامپیوتر با سیستمی قوی نیاز دارد، همچنین برای استفاده از Playstation VR که شایعه شده قیمتی بین 400 تا 600 دلار خواهد داشت، به یک Playstation 4 نیاز است.

یک شخص که ادعا کرده از برنامه‌های دستگاه واقعیت مجازی گوگل خبر دارد، گفته است که این هدست شامل یک صفحه نمایش، پردازنده‌ای قوی و چندین دوربین می‌شود. چیپ‌های استفاده شده در این دستگاه نیز ساخته کمپانی «Movidius» است.

در گزارش WSJ، اشاره به قیمت و زمان عرضه این هدست نشده، دستگاهی که به گفته بعضی منابع در کنفرانس توسعه دهنگان گوگل در ماه می، معرفی می‌شود و به گفته منابعی دیگر، شاید هرگز عرضه نشود.

«Clay Bavor»، رییس بخش واقعیت مجازی کمپانی گوگل، نیز در همایشی در این هفته گفت که هدف گوگل در دسترس گذاشتن دستگاه‌های واقعیت مجازی برای همه است: «چیزهای زیادی را در آینده با شما درمیان خواهیم گذاشت.»

این هدست شایعه شده، متفاوت از نسخه جدید هدست مقوایی گوگل است که در انتهای امسال عرضه خواهد شد.


  

94/11/25
4:58 ع

به‌نظر می‌آید Ubisoft به موفقیت نسخه بعدی Watch Dogs خوش‌بین است جدید

به‌نظر می‌آید Ubisoft به موفقیت نسخه بعدی Watch Dogs خوش‌بین است

با اینکه نسخه اول عنوان «Watch Dogs» در زمان عرضه نتوانست انتظار بعضی از طرفداران و چه‌بسا خود شرکت توسعه‌دهنده یعنی «Ubisoft» را برآورده کند و همینطور در جلب کردن نظر منتقدین نیز باتوجه به انتظارات قبل از انتشار تا حدودی با شکست مواجه شد، اما این واقعیت که این عنوان توانست به یکی از پرفروش ترین عناوین تازه‌وارد «Ubisoft» و همچنین یکی از پرفروش ترین عناوین چندین سال اخیر تبدیل شود، به‌طور واضح غیر قابل انکار است. حال به‌دنبال تایید عرضه نسخه بعدی این عنوان نوآورانه تا قبل از پایان سال مالی 2016 شرکت «Ubisoft» اظهار داشته‌است که از همین حالا به موفقیت «Watch Dogs 2» خوش‌بین است. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه باشید.

 

طی اخباری که چندی پیش پیرامون گزارشات مالی سالانه شرکت «Ubisoft» به سهامداران آن به انتشار عموم رسید، «Yves Guillemot» مدیر اجرایی ارشد شرکت و «Alain Martinez» مدیر امور مالی شرکت از اهداف و انتظارات خود پیرامون سال مالی پیش رو و همچنین عناوین تازه‌وارد و معرفی نشده «Ubisoft» یاد کرده‌اند. آن‌ها علاوه بر امیدواری برای موفقیت نسخه بعدی «Watch Dogs»، از چند عنوان معرفی نشده جدید نیز برای عرضه در سال پیش رو صحبت به میان آوردند، اما متاسفانه اشاراتی زیادی به اسامی این عناوین و خصوصیات آن‌ها نکردند.

 

به‌نظر شما آیا این عناوین می‌تواند بیشتر آی پی‌های جدید را شامل شود یا اینکه دنباله‌ای بر سری‌های قدیمی «یوبیسافت» باشد ؟ ‌به‌نظر می‌رسد باید طی مراسم‌های آینده با دقت به اواخر کنفرانس‌های «یوبیسافت» نگاه بیندازیم.




  

94/11/25
4:57 ع

PC گیمینگ امسال هم در E3 کنفرانس خبری خواهد داشت جدید

PC گیمینگ امسال هم در E3 کنفرانس خبری خواهد داشت

در حالی که هنوز در ماه فوریه هستیم ولی اخبار زیادی در رابطه با E3 2016 به گوش می‌رسد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

امروز «PC Gamer» تایید کرد که کنفرانس خبری PC گیمینگ که اولین بار سال گذشته در نمایشگاه E3 حضور داشت و عناوینی متعددی برای پلتفرم رایانه‌های شخصی به تایید رساند، امسال نیز با کنفرانسی دیگر در شهر لس آنجلس، روز دوشنبه 13 ژوئن مطابق 24 خرداد بازخواهد گشت.
پی‌سی گیمر اذعان داشت که نمایش امسال بهتر از چیزی است که سال قبل دیدیم و افزود که نمایش سال قبل بیش از حد طولانی بود، ولی امسال کنفرانسی متمرکز تر را شاهد خواهیم بود در حالی‌که تعداد قابل توجهی رونمایی از عناوین جدید و نمایش‌های اختصاصی وجود خواهند داشت.
هنوز اطلاعات زیادی در رابطه با این‌که کدام کمپانی‌ها در این مراسم حضور خواهند داشت وجود ندارد ولی می‌توان انتظار داشت که خبری‌های بیشتری را طی هفته‌های جاری بشنویم.
با روشن شدن این‌که امسال نیز پی‌سی گیمینگ در E3 کنفرانس خبری خواهد داشت، حال تاریخ دو کنفرانس مشخص شده است که تایید پیشین مربوط به «بتزدا» بود که کنفرانسی در روز بیست و سوم خرداد برگزار خواهد کرد.


  

94/11/25
4:57 ع

نسخه‌ای معرفی نشده از سری Dead Island درجه سنی گرفت جدید

نسخه‌ای معرفی نشده از سری Dead Island درجه سنی گرفت

یک «Dead Island» جدید توسط دولت استرالیا درجه سنی گرفت. این بازی که «Dead Island Retro Revenge» نام دارد به گفته توضیحات درجه بندی، شامل درگیریهای خونین و بخش آنلاین می‌باشد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

با توجه به صفحه درجه سنی بازی، این نسخه از Dead Island، توسط استدیو «Empty Clip»، سارنده بازی‌های «Symphony» و «Monaco: What’s Yours Is Mine»، درحال ساخت و قرار است برای چندین پلتفرم عرضه شود.

این بازی هنوز صفحه‌ای در سایت درجه بندی سنی آمریکای شمالی یعنی «ESRB»، ندارد. شما می‌توانید صفحه این بازی در سایت دولت استرالیا را از این لینک مشاهده کنید.

نسخه دوم بازی Dead Island که قرار بود در سال 2015 عرضه شود، دچار مشکلات فراوانی شد. استدیو سازنده آن یعنی «Yager» از ادامه دادن توسعه بازی کنار زده و تا کنون ناشر بازی «Deep Silver»، صحبتی در مورد سازنده جدید نکرده است. «Tymon Smektala»، تهیه کننده بازی «Dying Light»، نیز در طی مصاحبه‌ای از علاقه خود به بازگشت سری «Dead Island» به استدیو «Techland» و ساخت شماره دوم اشاره کرد. استدیو Techland، سازنده شماره اول Dead Island بوده‌است.




  

94/11/25
4:56 ع

Dead By Daylight، بک بازی چند نفره ترس و بقا برای PC معرفی شد جدید

Dead By Daylight، بک بازی چند نفره ترس و بقا برای PC معرفی شد

«Dead By Daylight» نام بازی جدید استدیوی Behaviour Interactive بوده که سازنده عناوینی از جمله «Naughty Bear» و «Wet» است. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه شوید.

سبک این بازی ترس و بقا است و به صورت مالتی پلیر انجام می‌شود. یکی از گیمرها و بازیکن??‌ها در نقش یک قاتل در بازی حضور دارد و چهار بازیکن دیگر نیز باید تلاش کنند که زنده بمانند. سازنده، بازی را اینگونه توضیف می‌کند: «موش و گربه بازی مرگبار و کشنده.»

یک سری اطلاعات در صفحه استیم بازی قرار داده شده که بدین شرح است:

در بازی به هیچ عنوان نمی‌دانید که چه چیزی انتظار شما را می‌کشد و قافل گیر می‌شوید، نمی‌دانید که با چه چیزی مواجه خواهید شد و چگونه از مهلکه فرار کنید. در شرایط بحرانی و سخت بازی، باید تصمیماتی را انتخاب کنید که برای شما و بازیکن‌ها استرس زا هستند. هر کدام از این تصمیمات و گزینه‌های مد نظرتان، کلید شانس شما برای زنده ماندن در بازی است.  فقط انسان‌های عادی نیستند که در بازی نقش قاتل را داشته باشند بلکه موجودات ژانر و سبک ترس مانند موجودات ماوراءالطبیعه که از دیوار رد می‌شوند و آن‌هایی که با هر وسیله مرگباری آدم را وحشیانه تکه تکه می‌کنند نیز می‌توانند در بازی نقش قاتل را داشته باشند. 

بازیکن‌ها در نقش قاتل، کنترل او را به صورت اول شخص در دست دارند و همان‌طور که واضح است، قاتل نسبت یه چهار شخصیت دیگر قدرتمند تر است. این در حالی است که چهار شخصیت دیگر که باید در بازی زنده بمانند، کنترل آن‌ها توسط بازیکن‌ها به صورت سوم شخص صورت می‌گیرد و به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا در بازی دید وسیع‌تری داشته باشند. مثلا گوشه‌ها را به خوبی ببینند. 
اگر چهار شخصیت بازی که نقش زنده ماندن و بقا را در بازی دارند، همکاری خوبی را در بازی با یکدیگر داشته باشند، پاداش خوبی را در بازی دریافت خواهند کرد اما مهم‌ترین نکته در بازی، فقط زنده ماندن در پایان روز بوده چرا که همه چیز در مورد زنده ماندن است. این مورد نیز امکان دارد که بازیکن‌ها (چهار شخصیتی که باید زنده بمانند) می‌توانند به دوستان و متحدهای خود در بازی خیانت کنند تا شخصیت خودشان در بازی رنده بماند. 

سازنده بازی گفته است که «Dead By Daylight» سیستم نسبتا پیچیده‌ای در مورد پیشرفت کردن و آنلاک و باز کردن دارد. تاریخ عرضه بازی مشخص نشده است و تنها یک سری کانسپت آرت و همچنین ویدئوی گیم پلی بازی در دسترس است.

 





  

94/11/25
4:56 ع

احتمال ساخت Knack 2 برای PS4 جدید

PS4

احتمال ساخت Knack 2 برای PS4

شاید شنیدن این خبر برای افرادی که نسخه اول «Knack» را تجربه کرده‌اند کمی عجیب باشد? اما رزومه یک انیماتور از ساخت دنباله‌ای برای این انحصاری نه چندان موفق کنسول PS4 خبر می‌دهد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

«Mindy Liang»? یکی از 3D انیماتور‌های شرکت تایوانی «XPEC»? در رزومه آنلاین خود در سایت «Linked In» مطلب زیر را نوشته بود که ساعاتی بعد آن را از رزومه‌اش حذف کرد.

Knack 2

 

همانطور که در تصویر فوق می‌بینید? وی از تاریخ می 2015 بر روی پروژه «نک 2» مشغول کار بوده و وظیفه متحرک سازی شخصیت‌ها و کات‌سین‌های بازی برای کنسول PS4 را بر عهده داشته. علاوه بر «نک 2»? ظاهرا ایشان از آگوست 2014 بر روی «فاینال فانتزی 15» کار کرده و در آنجا نیز وظیفه‌ای مشابه داشته است.

 

پیش‌تر نیز خالق این بازی «مارک سرنی»? نسبت به ادامه دادن این عنوان ابراز علاقه کرده و گفته بود که دوست دارد بیشتر به دنیای آن بپردازد.

 

اولین نسخه «نک» نوامبر 2013 همزمان با عرضه PS4 روانه بازار شد? اما نتوانست به خوبی انتظارات هواداران را برآورده کند. حال باید منتظر ماند و دید که شرکت «سونی» چه برنامه‌ای برای بهبود دنباله این عنوان دارد.




  

94/11/25
4:55 ع

مایکروسافت خواهان ویژگی Crossbuy برای پلتفرم خود است جدید

مایکروسافت خواهان ویژگی Crossbuy برای پلتفرم خود است

به نظر می‌رسد بازی «Quantum Break» اولین بازی از بین چندین بازی‌هایی باشد که از حالت Crossbuy مایکروسافت، ساپورت و پشتیبانی می‌شود. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه شوید. 

Crossbuy ویژگی و حالتی است که برای کنسول خانگی و دستی PlayStation در دسترس بوده و به نظرم می?‌رسد که هم اکنون به اکوسیستم مایکروسافت راه یافته است. در روزهای اخیر، خبری مبنی بر دریافت یک کپی از نسخه Windows 10 بازی «Quantum Break» بودیم که با پیش خرید این عنوان برای Xbox One، نسخه Windows 10 نیز در دسترس خریدار قرار می‌گیرد. این یک خبر بزرگ و هیجان انگیز است چرا که بازی استدیوی Remedy که قرار بود در انحصار Xbox One باشد، برای Windows 10 نیز همزمان عرضه خواهد شد. 

با توجه به توئیت و صحبت آقای Phil Spencer، این روند ادامه خواهد داشت که حتی برای عناوینی که First-Party نیستند هم به وقوع می‌پیوندد. یکی از کاربران توئیتر از قیل اسنپسر سوالی پرسید که آیا ممکن است در آینده شاهد چنین رخدادی باشیم که فیل اسپنسر در جواب گفت: 

«ما Crossbuy را یکی از ویژگی‌های پلتفرم خود خواهیم کرد و این تفکر را مد نظر داریم که این به نفع گیمرها و بازی‌بازها است.»

بازی Fable Legends نیز از این حالت بهره می‌برد و Recore هم برای این حالت بسیار مناسب است. 




  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ