سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
1 2 3 >

94/11/25
5:24 ع

اضافات جدید Metal Gear Online در به روز رسانی بعدی جدید

اضافات جدید Metal Gear Online در به روز رسانی بعدی

به روز رسانی بعدی « Metal Gear Online  »  با نام « Cloaked in Silence » در ماه میلادی مارس (حدود یک ماه دیگر ) در دسترس عموم قرار خواهد گرفت و همانطور که وعده داده شده بود نقشه‌های جدید و کاراکتر « Quiet » به عنوان یک buddy character به آن اضافه خواهند شد.

در ادامه با « بازی سنتر » همراه باشید.

 

 

در این به روز رسانی بخش آنلاین بازی « MGS V»‌ سه نقشه جدید اضافه خواهند شدکه عبارتند از :

Coral Complex : یک Motherbase مخصوص که به بازیکن‌ها اجازه می‌دهد تا به برج‌های بلند دسترسی داشته باشند، از کانتینرها استفاده کنند یا از دیگر فضاهای داخلی برای اجرای تاکتیک‌های خود بهر ه ببرند. CC  از فضاهای باز و مکان‌های بی‌شماری برای مخفی شدن تشکیل شده است.

Rust Palace: این قصر در افغانستان واقع شده و در واقع یک ساختمان بزرگ چند سطحی است. اسکلت کلی ساختمان ویرانه‌های رو به زوال هر چه بیشتر است که این بدان معناست که تعداد سنگرها وcover ها بسیار کمتر از حد تصور است، در حالی که فضاهای داخل ساختمانی نقشه غنی از اتاق‌های پر از گرد و خاک است و مکان‌های بلندی هم برای تک‌تیراندازی دارد.

Azure Mountain: یک فضای آزاد و هموار زیر آسمان سوزان آفریقا که با تعداد کمی ساختمان cover های کمی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در این بین دیوارهایی متروک و زمینی پوشیده از بوته که سنگ بزرگی به نام « Cradle of Spirits » ( گهواره ارواح ) را  محاصره کرده‌اند در پیش‌روی شما خواهد بود.

« Appeal Action » ویژگی جدید دیگری است که به بازی اضافه شده است و با استفاده از این قابلیت می‌توانید ژست‌ها و فیگور‌های مختلفی را اجرا کنید. پک‌های این قابلیت را می‌توانید از فروشگاه‌های مجازی پلتفرم خود خریداری کنید.

مُد جدید بازی به نام «  Sabotage » در به‌ روز رسانی مجانی جدید به بازی افزوده خواهد شد که پیرامون حمله مهاجمین به یک موشک است که یا باید آن را Fulton  کرده و یا از بین ببرند اما به این منظور اول باید ترمینال‌های کامپیوتری مخصوصی را هک کرده تا دیوارهای الکترومغناطیسی محافظت کننده از موشک از کار افتاده و سپس به محل موشک یورش ببرند. مدافعین نیز باید از ترمینال‌ها محافظت کرده و در صورت هک شدن آن ها سعی در دفاع از موشک یا بازیابی ترمینال ها بکنند.

قیمت این اضافات در ادامه آمده است.

  • Expansion Pack: ‘Cloaked in Silence’ (3 Maps + Quiet) – €3.99
  • Basic Appeal Pack – €1.99
  • Battle Appeal Pack – €1.99
  • Dance Appeal Pack – €1.99
  • Hero Appeal Pack – €1.99

این اضافات در ماه مارچ بر روی پلتفرم های PS4 , PS3 , XBOX1, XBOX 360  و PC در دسترس خواهد بود اما زمان دقیق‌تر آن هنوز اعلام نشده است.


  

94/11/25
5:23 ع

تعطیل شدن GameTrailers بعد از 13 سال فعالیت جدید

تعطیل شدن GameTrailers بعد از 13 سال فعالیت

«GameTrailers.com» که با نقد‌ها و ویدیو‌های خود منبع مهمی برای بازی‌بازان و تصمیم گیری به خرید بازی‌ها بود، بعد از 13 سال فعالیت‌های خود را متوقف کرد. در ادامه با بازی‌سنتر  همراه شوید.

 

«Brandon Jones»، رییس GT طی پیامی اعلام کرد:

« امروز آخرین روز GameTrailers است. ای کاش اینطور نمی‌شد. تمام طرفداران را مثل خانواده‌ام دوست دارم. ممنون که اجازه دادید این کار را انجام دهم. »

 

در اواسط دهه‌ی 2000 که صنعت بازی از مجله‌ها به ویدیوهای جذاب نقل مکان کردند، سایت GT (در مقیاس کوچک‌تر و رقیب 1Up یعنی GameVideos) بهترین منبع ویدیو برای جامعه‌ی بازی‌های رایانه‌ای بود.

 

اما با گذشت سال‌ها شرایط بطرز بازی چمشگیری تغییر کرد. «Youtub» به عنوان منبع اصلی تمام ویدیوها در اینترنت ظهور کرد. که شامل ویدیو‌های بازی‌ها نیز می‌شد. در کنار آن شرکت‌هایی نظیر «Twitch» تبدیل به پیشرو برای تماشای ویدیو‌های آنلاین توسط بازیبازها شد.

 

در سال 2014 «Defy Media»، گیم‌تریلرز را خرید و تعدادی از کارکنانش را اخراج کرد.

 

با اینکه چنین اتفاقی با در نظر گرفتن رقابت با سایت‌های مذکور و بازارکار قابل پیش‌بینی بود، اما قطعا هر کسی که زمان نمایشگاه «E3» و یا رونمایی از بازی‌های جدید همچنان پیگیر این سایت بودند، از شنیدن تعطیلی‌اش ناراحت هستند.


  

94/11/25
5:9 ع

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کپکام به احیای Onimusha می‌اندیشد جدید
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کپکام به احیای Onimusha می‌اندیشد

«Yoshinori Ono» تهیه‌کننده سری بازی‌های محبوب «Street Fighter»? در مصاحبه‌ اخیر خود با سایت « ?«Daily Starاز احتمال بازگشت سری عناوین «Onimusha» خبر داد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

Yoshinori Ono

 

آقای «Ono» در طول این مصاحبه بیان نمود که صحبت‌های پیرامون بازگشت سری عناوین «Onimusha» در میان سران کپکام صورت گرفته‌است.

 

«من درون شرکت با افرادی که در ساخت سری «Onimusha» با یکدیگر همکاری داشتیم صحبت کرده‌ام? و ما با خود گفتیم که چقدر جالب می‌شد اگر دوباره می‌توانستیم به آن سری بازگردیم.

 

هرچند هواداران باید بدانند که در حال حاضر ما صرفا در مرحله بحث و صحبت پیرامون این موضوع می‌باشیم (نه بیشتر).

 

ما در کپکام از نیاز به بازگشت تعدادی از سری عناوین قدیمی خود آگاه هستیم? و هرچند در این لحظه خبر بیشتری در رابطه با این موضوع نداریم? (اما) من مطمئن هستم که در آینده خبرهای پیرامون عناوین مختلف ما منتشر خواهد شد که هواداران را خوشحال می‌کند.

 

(سری عناوین) محبوب هواداران بازخواهند گشت.»

 

«Street Fighter V» جدیدترین ساخته «Yoshinori Ono»? قرار است هفته آینده برای رایانه‌های شخصی و Playstation 4 عرضه شود.


  

94/11/25
5:4 ع

باندای نامکو نام تجاری Ultimate Ninja Blazing را در اروپا ثبت کرد جدید
باندای نامکو نام تجاری Ultimate Ninja Blazing را در اروپا ثبت کرد

شرکت «باندای نامکو» به تازگی نام تجاری «Ultimate Ninja Blazing» را در اروپا ثبت کرد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

این نام تجاری سپتامبر سال گذشته نیز توسط «نامکو» در کنار نام‌های چون «Ultimate Ninja Wars»? «Ultimate Ninja Braves» و «Narutimate» در ژاپن ثبت شده بود? که «ناروتومیت» معادل ژاپنی سری عناوین «ناروتو آلتیمت نینجا» در آن منطقه می‌باشد.

 

Ultimate Ninja Storm 4

 

پیش‌تر شرکت «نامکو» اعلام کرده بود که «آلتیمت نینجا استورم 4»? آخرین عنوان در سری مبارزه‌ای «استورم» خواهد بود. همچنین? استدیو سازنده این سری بازی‌ها? «CyberConnect2»? سال گذشته از کار کردن بر روی یک عنوان «دنیای باز» و ساخت «تجربه نهایی انیمه‌ای» خبر داد. حال باید منتظر ماند و دید که ثبت این نام تجاری ارتباطی با عنوان یاد شده دارد یا خیر.

 

«باندای نامکو» هفته گذشته «آلتیمت نینجا استورم 4» را برای رایانه‌های شخصی? Xbox One و Playstation 4 عرضه کرد.


  

94/11/25
5:3 ع

عنوان XCOM 2 در بازه‌زمانی پنج روزه انتشار خود موفق به فروش نیم‌میلیون نسخه‌ای شده‌است جدید

عنوان XCOM 2 در بازه‌زمانی پنج روزه انتشار خود موفق به فروش نیم‌میلیون نسخه‌ای شده‌است

به‌نظر می‌رسد عنوان تازه به انتشار رسیده استودیوی «Firaxis» یعنی «XCOM 2» علاوه بر اینکه توانسته‌است نظر منتقدین صنعت گیم را در زمان عرضه به خود جلب کند، همچنین در زمینه فروش نیز توانسته به موفقیت قابل توجهی برسد. به‌طوری که با استناد به آخرین اخبار منتشرشده مشخص شده‌است که این عنوان توانسته‌است در بازه‌زمانی پنج روزه انتشار خود فروش نیم‌میلیون نسخه‌ای را تجربه کند. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه باشید.

 

به گزارش «SteamSpy» تعداد دقیق این میزان تا بدین لحظه 563,000 نسخه تلقی می‌شود که اگر بخواهیم دقیق تر آمار منتشرشده را بررسی کنیم، مشخص می‌شود که این عنوان در هر روز از زمان انتشار خود تا بدین لحظه توانسته‌است 100,000 نسخه به فروش برساند و براساس گزارش‌ها باید ذکر کرد که این رویه سرعت فروش بازی هنوز با کاهش روبرو نشده و حتی سرعت آن در حال افزایش است.

 

البته این موضوع تا حدودی منطقی نیز به‌نظر می‌رسد; چراکه نسخه اول این سری یعنی «XCOM: Enemy Unknown» و گسترش‌دهنده آن «Enemy Within» نیز در زمان عرضه خود به عنوان یک بازی عالی تلقی می‌شدند، و حال که «XCOM 2» حتی از آن نیز بهتر عمل کرده و توانسته با مکانیک‌ها و ریزه‌کاری‌ها و حتی درجه سختی منحصر به فرد خود نظر منتقدین را نیز به خود جلب کند و حتی در این بین بعضی از منتقدین به آن لقب بهترین عنوان استراتژی تاریخ داده‌اند، پس با این حساب می‌توان از فروش خوب آن متعجب ماند ؟


  

94/11/25
5:3 ع

Quantum Break همزمان با Xbox One برای PC نیز عرضه می‌شود جدید

Quantum Break همزمان با Xbox One برای PC نیز عرضه می‌شود

«Remedy Entertainment» سازنده‌ی بازی «Quantum Break» و «Microsoft» ناشر بازی دقایقی پیش عرضه‌ی کوانتوم بریک برای رایانه‌های شخصی (PC) را بصورت همزمان با نسخه‌ی Xbox One، تایید کردند. در ادامه با بازی‌سنتر همراه شوید.

 

کوانتوم بریک جدیدترین بازی از عناوین مایکروسافت است که عرضه اش برای رایانه‌های شخصی علاوه بر Xbox One تایید می‌شود. قبل از این عناوینی نظیر «ReCore»، «Sea of Thieves» و «Fable Legends» برای PC تایید شدند.

 

در حال حاضر اطلاعاتی در مورد تفاوت‌های نسخه PC و X1 اعلام نشده است. سایت «گیم‌اسپات» در دیدارشان از استودیو رمدی موفق به تجربه‌ی نسخه‌ی X1 شده‌اند. پیش‌نمایش گیم‌اسپات از کوانتوم بریک را می‌توانید از اینجا مطالعه کنید.

 

در ادامه رمدی اعلام کرد که نسخه‌ی XBox One بازی حاوی بازی قبلی استودیو یعنی «Alan Wake» همراه با دو محتوای اضافه شونده‌اش نیز خواهد بود.

 

همچنین پیش‌خرید نسخه کنسولی این بازی از فروشگاه‌های تعیین شده همراه با بسته‌ی اضافه شونده‌ی الن ویک یعنی «American Nightmare» خواهد بود.

 

مایکروسافت باندل مخصوص Xbox One برای این بازی را نیز در نظر گرفته است که شامل یک کنسول سفید Xbox One  با حافظه‌ی 500 گیگابایت بهمراه بازی کوانتوم بریک و الن ویک خواهد بود.

طی بروز رسانی که وب‌سایت کوانتوم بریک انجام داد سیستم مورد نیاز برای PC اعلام شد و همچنین کسانی که نسخه دیجیتالی بازی را پیش‌خرید کنند نسخه‌ی PC را نیز بصورت مجانی دریافت خواهند کرد. امکان Cross-Play بین دو پلتفورم در بازی وجود نخواهد داشت و ساخت نسخه‌ی PC نیز بر عهده‌ی رمدی است.


 

کوانتوم بریک در ابتدا برای عرضه در سال 2015 میلادی بصورت انحصاری برای Xbox One در نظر گرفته شده بود اما با تاخیر همراه شد و در تاریخ آوریل 2016 میلادی همزمان برای PC و Xbox One عرضه خواهد شد. داستان بازی بصورت مشترک در قالب بازی و سریال تلویزیونی روایت خواهد شد.
  


  

94/11/25
5:2 ع

چهار عنوان جدید به لیست عناوین قابلیت Backwards-Compatible پلتفرم Xbox One اضافه شد جدید

چهار عنوان جدید به لیست عناوین قابلیت Backwards-Compatible پلتفرم Xbox One اضافه شد

طی امروز «مایکروسافت» از چهار عنوان جدید به منظور پیوستن به لیست عناوین برنامه «Backwards Compatible» پلتفرم نسل هشتمی خود یعنی Xbox One پرده‌برداری کرد. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه باشید.

 

با اضافه شدن این چهار عنوان جدید، تعداد عناوینی که تحت پشتیبانی این قابلیت قرار می‌گیرند به 134 عنوان می‌رسد.

 

شما می‌توانید اسامی این چهار عنوان را در زیر مشاهد کنید:

  • Alan Wake"s American Nightmare
  • Lego Batman
  • Sam & Max: Beyond Time & Space
  • Trials HD

 

همچنین جالب است بدانید که چندی پیش عنوان محبوب و پرطرفدار «Red Dead Redemption» نیز به منظور پشتیبانی از این قابلیت به‌طور ناگهانی در بین لیست عناوین این برنامه قرار گرفت، اما ناگهان پس از مدتی این عنوان از لیست مورد نظر توسط «مایکروسافت» حذف شد. با این‌حال به‌نظر می‌رسد عناوین زیادی از جمله عنوان مطرح غرب وشحی استودیوی «راکستار» در آینده‌ای نه چندان دور در صف انتظار عرضه بر روی این قابلیت قرار دارند و به زودی باید منتظر هرچه گسترده‌تر شدن این لیست بود.

 

«Backwards Compatible» قابلیتی است که به واسطه آن کاربران Xbox One می‌توانند عناوین نسل هفتمی کنسول Xbox 360 را روی پلتفرم نسل هشتمی خود اجرا کنند و از آن نهایت لذت را ببرند.


  

94/11/25
5:2 ع

جزییات جدید از بخش‌های مختلف Street Fighter V جدید

جزییات جدید از بخش‌های مختلف Street Fighter V

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه «Street Fighter V» در 16ام فبریه? شرکت «کپکام» از جزییات بیشتری پیرامون این عنوان پرده رونمایی کرده? که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم. با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

لباس‌های داستانی

پس از تمام کردن «استوری مود» هر شخصیت در «استریت فایتر 5»? لباس داستانی آن بخش برای شخصیت مذکور باز می‌شود. بازیکنان می‌توانند با استفاده از «Fight Money»? (واحد پول داخلی بازی? که می‌توان از آن برای بدست آوردن DLC‌های جدید به صورت رایگان استفاده کرد) این لباس‌ها را از فروشگاه داخلی بازی (که در ماه مارچ فعال خواهد شد) خریداری کنند.

jq38i4d935dtep08mqcb.jpgwtab7jw8n21qxovkn0ur.jpglyqk1djpo0imj41bpym8.jpgi8q2lzs5ckzcgwwzshki.jpg

 

Survival Mode

در بخش «سوروایوال مود» بازیکنان بسته به درجه سختی انتخاب شده? باید تعداد خاصی مبارزه با CPU انجام دهند. در این بخش انرژی و «EX Gauge» شما از هر مبارزه به مبارزه بعدی منتقل خواهد شد? تا زمانی نهایتا که تمام رقبای خود را شکست دهید. در «سوروایوال مود» با پیروز شدن در هر مبارزه امتیازهای به شما داده می‌شود? که می‌توانید از آن‌ها برای خرید انرژی? افزایش قدرت حمله? بهتر کردن دفاع و... در مبارزه بعدی خود استفاده کنید. هرچند با خرید این موارد از امتیاز نهایی شما کاسته خواهد شد? پس بهتر است در استفاده از این قابلیت هوشیار باشید.

با تمام کردن چهار درجه سختی موجود در این بخش? می‌توانید رنگ لباس و عناوین جدیدی برای شخصیت خود باز کنید.

3setqk8yycted8c9zihw.jpg6wrn9bc2k6p5kj79w0yg.jpg5ylnuqr7tatyfoquqd5u.jpg3ron1hxwgtnkkw5zvz7r.jpg

 

Challenge Mode

«چلنج مود» موجود در «استریت فایتر 5» خود از 4 بخش متفاوت تشکیل می‌شود? که در ادامه هر یک را بررسی خواهیم کرد.

 

1. Battle Tips (نکات مبارزه)

  • در این بخش آموزشی? نکات و سیستم‌های پایه‌ای «استریت فایتر 5» و شخصیت‌های آن را یاد بگیرید. علاوه بر بخش آموزشی? نکات و توصیه‌های برای بهتر شدن بازیکنان در سطوح مختلف? نیز در این بخش وجود دارد.
  • این بخش از ماه مارچ قابل دسترسی خواهد بود.

 

2. Trials (آزمون‌ها)

  • توانای خود را به چالش کشیده و در آزمون‌های طراحی شده -از چند ضربه‌ای‌های ساده تا حرفه‌ای- برای هر شخصیت شرکت کنید.
  • این بخش از ماه مارچ قابل دسترسی خواهد بود.
m9ejxxe18ce2ag893jf4.jpg

 

3. Targets (اهداف)

  • اهداف روزانه را تکمیل کرده تا «فایت مانی»? عناوین و سایر موارد جذاب دیگر را بدست آورید.
  • این بخش مدت کوتاهی بعد از عرضه بازی قابل دسترسی خواهد بود.

 

4. Extra Battle (مبارزه اضافی)

  • در یک چالش نهایی با باس‌های فوق‌العاده روبرو شده و با تکمیل این بخش جوایز درون-بازی بدست آورید.
  • این بخش مدت کوتاهی بعد از عرضه بازی قابل دسترسی خواهد بود.
yutl821iqazhzbz3vo6a.jpgrf49ag79f1zr2upk7ug2.jpg

 

علاوه بر موارد بالا? «کپکام» تایید کرده که به هنگام عرضه? «استریت فایتر 5» دارای لابی‌های دو نفره است که در ماه مارچ با آپدیت جدید بازی? لابی‌های 8 نفره و «Spectator Mode» نیز به صورت رایگان به آن اضافه می‌شوند. همچنین? لازم به ذکر است که «استریت فایتر 5» از «فایتینگ استیک»های PS3 که برای نسخه قبلی سری طراحی شده بودند نیز? پشتیبانی خواهد نمود.

 

در انتها «کپکام» با نشان دادن برنامه این شرکت برای انتشار اضافه شونده‌های «استریت فایتر 5» در اولین سال عرضه این عنوان? تایید کرد که Alex اولین شخصیت اضافه شونده این بازی? در ماه مارچ سال جاری عرضه خواهد شد. بازیکنان می‌توانند با استفاده از «فایت مانی» بدست آورده در بازی? یا خرید وی با پول واقعی? به شخصیت فوق الذکر دسترسی پیدا کنند. همچین گفته شده که با تمام کردن بخش‌های داستانی شخصیت‌ها? به اندازه کافی «فایت مانی» در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد که بتوانند هنگام عرضه Alex در ماه مارچ? وی را به صورت رایگان خریداری کنند.

 

برنامه پشتیبانی «Street Fighter V» در اولین سال عرضه‌اش

0jyc3ia6gjwatdywvr3x.jpg
  • مارچ - اولین شخصیت DLC (الکس)? «چلنج مود»? افزایش کیفیت لابی‌ها? فروشگاه.
  • آپریل - دومین شخصیت DLC
  • می - سومین شخصیت DLC
  • جون - بخش داستانی سینمایتیک: برای اولین بار تاریخ سری «استریت فایتر»? از یک بخش داستانی سینمایی لذت ببرید! (به صورت یک آپدیت رایگان)
  • جولای - چهارمین شخصیت DLC
  • آگوست - پنجمین شخصیت DLC
  • سپتامبر - ششمین شخصیت DLC
  • موارد بیشتری در آپدیت‌های آینده اضافه خواهند شد!

 

تمامی موارد فوق‌الذکر با استفاده از «فایت مانی» و به صورت رایگان قابل دستیابی خواهند بود. هرچند? برای افرادی که میل ندارند وقت خود را در راه بدست آوردن «فایت مانی» هدر دهند? «سیزن پس» این عنوان با مبلغ 29.99$ هم اکنون قابل خریداری است. «استریت فایتر 5» قرار است در 16ام فبریه برای رایانه‌های شخصی و کنسول Playstation 4 عرضه شود. 


  

94/11/25
5:1 ع

مایکروسافت مراسمی را با حضور Phil Spencer برگزار خواهد کرد جدید

مایکروسافت مراسمی را با حضور Phil Spencer برگزار خواهد کرد

مایکروسافت اواخر این ماه مراسمی را با موضوع Windows 10 برگزار خواهد کرد.

 

این کنفرانس که در شهر سانفراسیسکو برگزار خواهد شد، شانس "شنیدن مطالبی را از دهان مدیر بخش Xbox، فیل اسپنسر" خواهید داشت.

انتظار می‌رود اخبار بیشتری از عناوینی چون Quantum Break و Gears of War: Ultimate Editon در این مراسم به گوش برسد.

 

اگر همه چیز همانند گذشته باشد، می‌توانید مراسم را زنده در تاریخ 25 فبریه به صورت Live Stream تماشا کنید. 

لینک منبع




  

94/11/25
5:1 ع

نسخه جدید Call of Duty برای عرضه در سال جاری تایید شد جدید

نسخه جدید Call of Duty برای عرضه در سال جاری تایید شد

«اکتیویژن» امروز به طور رسمی نسخه جدیدی از سری «Call of Duty» (ندای وظیفه) را تایید کرد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

در حالی که تایید نسخه جدیدی از سری ندای وظیفه چندان حیرت انگیز نیست و این اثر با چرخه سالیانه عرضه می‌شود ولی امروز اکتیویژن ساخت نسخه جدید از این سری را تایید کرد. این نسخه توسط استدیو «اینفینیتی وارد» در حال توسعه و برای انتشار در تعطیلات سال جاری میلادی برنامه ریزی شده است. لازم به یادآوری است که اینفینیتی وارد ساخت سری محبوب «Modern Warfare» (جنگاوری نوین) را کارنامه خود دارد و ندای وظیفه 2016، اولین اثرشان برای نسل جدید کنسول‌های خانگی پس از «ندای وظیفه: اشباح» است.
اکتیویژن حالا چرخه سه ساله، سه استدیو را برای این سری انتخاب کرده است، به شکلی که نسخه پیشین که «Black Ops III» نام داشت توسط استدیو «تری‌آرک» و نسخه سال 2014 توسط «اسلج‌همر گیمز» با نام «Advenced Warfare» ساخته شد.
همچنین امروز عرضه نسخه جدیدی از سری «Skylanders» برای امسال تایید شد. اکتیویژن افزود که دو بازی «Guitar Hero Live» و «Skylanders SuperChargers» پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شده‌اند، به علاوه در خصوص ندای وظیفه جدید اینفینیتی وارد تایید کرد که انتظار فروش کمتری را نسبت به بلک اپس 3 دارد. سال 2015 میلادی برای «اکتیویژن بلیزارد» با درآمد $4.62 میلیاردی همراه بود که برای مقایسه این رقم در سال 2014 معادل $4.81 میلیارد بوده است.

ظاهرا برای شنیدن اخبار جدید پیرامون ندای وظیفه 2016، باید مدتی صبر پیشه کنیم


  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ