سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

95/12/10
9:0 ع

بازی آنلاین فوتبال خیابانی نقد و بررسی CITY STREET SOCCER

بازی آنلاین فوتبال خیابانی نقد و بررسی CITY STREET SOCCER

فوتبال خیابانی از آن بازی هایی است که هر زمان که اسم آن را می شنویم خاطرات کودکی مان برای مان زنده می شوند. نامی که فوتبال بدون قانون یا قوانین بچه گانه را به یاد ما می آورد.

بازی اندرویدی که قصد معرفی آن را داریم هم تقریبا مثل نام آن از هیچ گونه قانونی در بازی سازی پیروی نمی کند قوانین زیر پا گذاشته شده بازی سازی که گاهی اوقات باعث دست و پاگیر شدن بازی ساز ها می شوند.

city-street-soccer-quick-match-screen

صفحه شروع بازی

ادامه مطلب...

  

95/12/10
8:59 ع

دانلود و نقد بازی فوتبال خیابانی FIFA Street فوتبال خیابانی فیفا

دانلود و نقد بازی فوتبال خیابانی FIFA Street فوتبال خیابانی فیفا

بازی FIFA Street فوتبال خیابانی فیفا یکی از بازی های ورزشی پرطرفدار و زیبایی است که توسط کمپانی EA Canada طراحی و ساخته شده و توسط کمپانی EA Sports در سال 2012 منتشر شده است . در سال 2005 شرکت بازی ‌سازی EAA تصمیم به ساخت عنوانی با موضوع فوتبال خیابانی و حواشی آن گرفت و در نهایت عنوانی با نام فوتبال خیابانی را خلق و روانه بازار کرد و موفقیت بازی سبب شد تا سازندگان به فکر ساخت ادامه ‌ای برای این عنوان بیفتند  . عناوین بعدی ساخته شده به هیچ‌ وجه نتوانستند موفقیت نسخه‌ی نخست را به دست آورند . این روند تا همایش گیمز‌کام آلمان ادامه داشت . در این همایش و در جریان کنفرانس EAA عنوانی جدید از این سری بازی را معرفی کرد .

ادامه مطلب...

  

95/12/1
10:36 ص

For Honor، جدیدترین ساخته استودیوی Ubisoft Montreal، در هفته گذشته انتشار یافت. برای نقد و بررسی این عنوان، با گیمفا همراه شوید.

 

وقتی برای اولین بار عنوان For Honor معرفی شد، همانند زنده شدن رویایی برای بسیاری بود. For Honor عنوانی در سبک نبرد با سلاح‌های سرد است که تمرکز ویژه‌ای برروی بخش چندنفره خود دارد. For Honor حقیقتا مخلوطی از ویژگی و نکات مثبتی است که ما همواره از یک بازی میخواستیم. به‌هیچ عنوان For Honor را با یک بازی سبک Hack & Slash یکی نگیرید چراکه حقیقتا این عنوان با این سبک متفاوت است. نزدیک‌ترین عنوانی که می‌توانم نبردهای For Honor را به آن تشبیه کنم، سری Dark Souls است. در زمانی که دنیاهای دیگر به دنیای شما حمله می‌شد و شما باید مهاجم را بیرون میراندید، نبردهای For Honor نیز شباهت‌هایی به نبردهای Dark Souls دارد. از طرفی باید گفت که For Honor شباهت‌هایی به عنوان مدرن Rainbow Six Siege نیز دارد که در ادامه دلیل آن را خواهید خواند.

For Honor

نخستین قسمت بخش داستانی بازی با شوالیه‌ها آغاز می‌شود. شما در نقش هریک از چهار قهرمان شوالیه‌ها ظاهر می‌شوید و داستان بازی را پیش می‌برید. داستان بخش تک نفره For Honor خوب کار شده. بسیاری از افراد با توجه به تمرکز ویژه این بازی برروی بخش چندنفره، بخش داستانی خوبی از آن انتظار نداشتند اما حال با تجربه این بخش شاهد داستانی مورد توجه هستیم. البته بخش داستانی بی‌نقض نیست و بسیاری از سوالات پیش آمده بی‌جواب باقی می‌ماند و داستان بهم ریخته بازگو می‌شود اما صداگذاری فوق العاده شخصیت‌ها در کنار موسیقی و میان‌پرده‌های مناسب، بخش داستانی را به تجربه خوبی تبدیل می‌کند. محور بخش داستانی برروی شخصیتی به‌نام Apollyon می‌گذارد. جنگ طولانی بین سه نژاد شوالیه، وایکینگ و سامورایی برقرار بوده اما حال که به صلح رسیده است، Apollyon سعی دارد تا جنگ را بازگرداند. در حین بازی شما برای هر سه نژاد بازی می‌کنید، گاهی هم‌پیمان Apollyon هستید و گاهی نیز ضد کار می‌کنید. به‌صورت کلی می‌توان گفت که بخش داستانی بازی آغاز کننده و معرف بسیار خوبی برای بخش چند نفره است، شما با همه شخصیت‌های قابل بازی آشنا می‌شوید و از ویژگی‌های آن‌ها نیز باخبر شده و راحت‌تر می‌توانید در بخش چندنفره شخصیت‌ مورد علاقه خود را انتخاب کنید. بخش تک‌نفره دارای 18 ماموریت کوتاه است که زمان کل گیم‌پلی آن نیز جمعا به ده ساعت نمی‌رسد. طراحی مراحل بازی هم حاوی دشمنان و نکاتی است که در بخش چندنفره نمی‌بینید و مخصوص بخش تک‌نفره است در کنار آن شاهد وجود بخش‌هایی مثل بازپس‌گیری نقاط یا دفاع هستیم که به مانند بخش چندنفره بوده. البته توجه داشته باشید که بخش تک‌نفره و داستانی بازی نمی‌تواند به‌عنوان یک دلیل اصلی برای خرید بازی در نظر گرفته شود چراکه با وجود کم‌بودن میزان گیم‌پلی، عمق و عدم ارزش تکرار پذیری ارزش آن را بسیار کم می‌کند. جایی که For Honor می‌درخشد بخش چندنفره آن است.

ادامه مطلب...

  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ