سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

94/11/25
5:3 ع

عنوان XCOM 2 در بازه‌زمانی پنج روزه انتشار خود موفق به فروش نیم‌میلیون نسخه‌ای شده‌است جدید

عنوان XCOM 2 در بازه‌زمانی پنج روزه انتشار خود موفق به فروش نیم‌میلیون نسخه‌ای شده‌است

به‌نظر می‌رسد عنوان تازه به انتشار رسیده استودیوی «Firaxis» یعنی «XCOM 2» علاوه بر اینکه توانسته‌است نظر منتقدین صنعت گیم را در زمان عرضه به خود جلب کند، همچنین در زمینه فروش نیز توانسته به موفقیت قابل توجهی برسد. به‌طوری که با استناد به آخرین اخبار منتشرشده مشخص شده‌است که این عنوان توانسته‌است در بازه‌زمانی پنج روزه انتشار خود فروش نیم‌میلیون نسخه‌ای را تجربه کند. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه باشید.

 

به گزارش «SteamSpy» تعداد دقیق این میزان تا بدین لحظه 563,000 نسخه تلقی می‌شود که اگر بخواهیم دقیق تر آمار منتشرشده را بررسی کنیم، مشخص می‌شود که این عنوان در هر روز از زمان انتشار خود تا بدین لحظه توانسته‌است 100,000 نسخه به فروش برساند و براساس گزارش‌ها باید ذکر کرد که این رویه سرعت فروش بازی هنوز با کاهش روبرو نشده و حتی سرعت آن در حال افزایش است.

 

البته این موضوع تا حدودی منطقی نیز به‌نظر می‌رسد; چراکه نسخه اول این سری یعنی «XCOM: Enemy Unknown» و گسترش‌دهنده آن «Enemy Within» نیز در زمان عرضه خود به عنوان یک بازی عالی تلقی می‌شدند، و حال که «XCOM 2» حتی از آن نیز بهتر عمل کرده و توانسته با مکانیک‌ها و ریزه‌کاری‌ها و حتی درجه سختی منحصر به فرد خود نظر منتقدین را نیز به خود جلب کند و حتی در این بین بعضی از منتقدین به آن لقب بهترین عنوان استراتژی تاریخ داده‌اند، پس با این حساب می‌توان از فروش خوب آن متعجب ماند ؟



ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ